پيشرفت‌هاي ايران در سايه استقلال كسب شده است
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

پيشرفت‌هاي ايران در سايه استقلال كسب شده است

 

عضو مجمع نمايندگان خراسان‌رضوي در مجلس گفت: پيشرفت‌هاي ايران اسلامي تنها در سايه استقلال كسب شده است در حالي كه غرب در سايه نوكري به اين پيشرفت‌ها رسيده است.

 ابوالقاسم خسروي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حيدريه اظهار كرد: تحريم‌هاي استكبار و كشورهاي غربي هيچگونه خللي در روند توسعه و خودكفايي جمهوري اسلامي ايران ايجاد نمي‌كند و اعمال تحريم‌ها در 33 سال گذشته هيچ تاثيري در عزم و اراده راسخ ملت و كارگزاران نظام نداشته و جمهوري اسلامي ايران روز به ‌روز راه خود را به‌ سوي پيشرفت و خودكفايي هموار مي‌كند.

خسروي ادامه داد: ايران اسلامي همانگونه كه در عرصه‌هاي مختلف در مقابل دشمنان ايستادگي كرده است، اين بار در موضوع ناجوانمردانه تحريم‌ها نيز با وحدت ميان مردم و مسيولان پيروز ميدان خواهد بود.

وي تصريح كرد: اين تحريم‌ها زمينه‌ساز اعتمادبه‌نفس، خودكفايي و بالندگي بيش از پيش ايران اسلامي در عرصه‌هاي علمي و فناوري خواهد بود و آينده ثابت مي‌كند كه تحريم‌ها بهترين و طلايي‌ترين فرصت‌ها را براي توسعه و پيشرفت جمهوري اسلامي فراهنم مي‌كند.

نماينده مردم تربت حيدريه افزود: در دل همين تحريم‌ها بود كه جوانان اين مرز و بوم ما ماهواره اميد را به فضا فرستادند و در دانش سلول‌هاي بنيادين، علوم پزشكي و انرژي هسته‌اي جهان را شگفت‌زده كردند.

وي گفت: بدون ترديد ايران اسلامي دراين عرصه نيز استكبار را با شكست مواجهه مي‌كند و سرانجام غرب به ناكارآمدي تحريم‌ها پي مي‌برد.

خسروي با اشاره به اينكه تحريم‌ها كه سبب كاهش صادرات نفت و منابع مالي كشور شده است، خاطرنشان كرد: بايد خودمان را براي عبور از پيچ سخت و تاريخي آماده كنيم تا بتوانيم فشارها را تحمل و با سربلندي اين تحريم‌ها را پشت سر بگذاريم.

وي افزود: ممكن است بسياري از كشورها از نظر ظاهري از ايران برتر باشند ولي آنها دراوج نوكري هستند چراكه استقلال ندارند.

عضو مجمع نمايندگان خراسان‌رضوي در مجلس اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران در اوج استقلال به همه موفقيت‌ها دست يافته و هيچكس نمي‌تواند ادعا كند ايران اسلامي كشوري وابسته است و ما بايد قدردان اين نعمت بزرگ باشيم





تاریخ: چهار شنبه 15 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 459
بازدید کل : 110198
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت